Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade52
Mobilspel
Pågående21 371

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Bitte - Administratör2021-06-08 06:58
Antal inlägg: 23908

Fick ett av sönerna när jag fyllde jämt i april , och med täcket har min sömn blivit så mycket bättre


Bitte
 
lolololololo2021-06-08 12:11
Antal inlägg: 3418

Härligt Bitte! Har, som så många andra, haft jättesvårt att sova i långa perioder och inte förrän man har provat själv kan man förstå hur det är att inte sova... Funkar tyngdtäcke är det ju helt suveränt!
 
Minibitt2021-06-08 13:03
Antal inlägg: 2005

Håller med lolololololo!
Själv vill jag ha så lätt täcke som möjligt. Har inte ens påslakan på. Mitt tyngdtäcke är Tiffany, min hund, hon lägger sig bredvid mig och kanar ner så tätt intill mig som möjligt. Världens bästa sömnpiller.
 
lowclasshero2021-06-09 06:33
Antal inlägg: 20

Tyngdtäcke funkar jättebra på min son och min man, som har sömnsvårigheter. Jag har också sömnsvårigheter men för mig funkar medicin bättre än tyngdtäcke då jag tycker det är för tungt. Alla är olika och funkar olika. Så onödigt och nedvärderande med kommentarer ang tungt kroppsarbete, eller promenader innan läggdags, det funkar verkligen inte för alla.
 
trymare2021-06-09 22:38
Antal inlägg: 73

Vektdyne fungerer veldig bra! Jeg sover mye bedre med vektdyne. Føles som om dynen legger seg som et beskyttende teppe over kroppen, og man får en bedre og tryggere søvn.
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?