Spelrum
Giraffen10
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade15
Mobilspel
Pågående18 579

Forumkategorier

Användare Inlägg  
grönöga - Ej medlem längre2007-09-04 21:00
Antal inlägg: 5570

Till den det "berör" ....
Det sista halvåret har det varit grymt mycket gnäll och tjafs om allt och ingenting. Tjafs, vars slutpoäng oftast visar sig bestå av åsikter att övervakarna och admin på den här sajten bedriver en "diktatur", är nonchalanta, inte tar medlemmarnas önskemål och åsikter/ideer i beaktning mm mm ...
Är det någon som verkligen tillfullo fattar vilket enormt arbete de lägger ner på det här! Och vi nyttjar det helt gratis ....
Ja, man måste kunna tåla/ta kritik när man driver en öppen sajt som denna och det anser jag personligen att de gör.
Men hackar man om "skitsaker" och naggar tillräckligt länge så kan det få vem som helst att "tappa tålamodet" och bli sur/irriterad.

Om det är den mest stimulerande "hobbyn" man kan finna utöver själva spelandet att "tracka" och leta fel, vrida på vad någon skriver bara för att ... ja ...Orka!!!

Monk, Odin, Claw och hela "övervakargänget": Tack för en bra sajt!
Och tack för att ni står ut med "oss" ...

/grönöga =)

kantorissa2007-09-04 21:10
Antal inlägg: 23

håller med

Bitte - Administratör2007-09-04 21:12
Antal inlägg: 24200

Amen grönöga,, kunde ha skrivt det själv

Även jag sänder en stor kram till Monk, Odin,Claw,, och alla övervakare

KRAM Bitte

ElakKanin2007-09-04 21:13
Antal inlägg: 5

Jag tror i princip alla håller med.

Endera dagen kanske dessa eldsjälar inte tycker att det är värt det längre och då har ett fåtal förstört för väldigt många.

Mercedes2007-09-04 21:29
Antal inlägg: 728

Kramar i massor!

pilutta-dej2007-09-04 22:19
Antal inlägg: 1689

Från mig också!

Gunilla N - Ej medlem längre2007-09-04 22:58
Antal inlägg: 9562

Hänger på tack- och kramkalaset! Tycker om Er, admins o övervakare!

IckeSacka - Ej medlem längre2007-09-04 23:03
Antal inlägg: 787

Däremot tycker jag att det är lite konstigt att tråden heter "Till den det berör", för om det bara är en person som åsyftas så hade det väl varit bättre att ta det med den privat i stället för att få flera att undra "är det mig som hon menar"?

skåldå - Ej medlem längre2007-09-04 23:09
Antal inlägg: 521

MYCKET bra skrivet grönis! KRAAAAM till er alla!

Äppelkatten - Ej medlem längre2007-09-04 23:11
Antal inlägg: 1290

Beta är ett av de få forum där de ondaste sällan är anonyma - till skillnade från de "snällaste" - vilket gör Beta ganska unikt. Skål! :D

getramses2007-09-05 01:59
Antal inlägg: 371

ja, tack ska ni ha, alla ni som jobbar med sajten. fast nog tycker jag många gånger att det är de ruttna äggen som gör att omeletten smakar intressant.

auranita2007-09-05 02:08
Antal inlägg: 652

Jag registrerade mig för ett och ett havt år sedan, och har sedan dess träffat många nya trevliga spelkompisar; på nätet, på hemmaplan och utomlands.

Kort & Gott; Stort Tack för att Ni orkar hålla igång Betapet!

Youth Bale - Ej medlem längre2007-09-05 05:39
Antal inlägg: 27

Alla kramkalas, dagens rosor och dylikt börjar bli uttjatat, särskilt eftersom det är sammma lilla klick som skriver och får medhåll. Skicka privata hyllningsbrev istället.

äadlkfw2007-09-05 07:46
Antal inlägg: 157

Att spela är urkul.
Beta är öppet jämt.
Det är gratis.
Det är imponerande välgjort och genomtänkt.
Det är ständigt under utveckling men nya spel, språk o.d.
Du kan hitta vänner om du är intresserad.
Du kan hitta en partner.
Du kan hitta värstingar i chatten - ofta underhållande också!

Varför skulle allt detta hållas hemligt mellan några personer i privata hyllningsbrev?!!!

Ni är värda alla hyllningar admin och övervakare!

maska2007-09-05 09:55
Antal inlägg: 194

Jag håller också med!

Morristown - Ej medlem längre2007-09-05 09:58
Antal inlägg: 7710

Jag skulle ändå vilja hävda att det är ur muttrande, gnällande och klagande som många starka idéer till bra förändring till slut kommer.

Om man bara sitter och slår sig för bröstet och klappar varandra på ryggen blir det ingen utveckling.

Men visst är det schysst att en massa folk offrar sin tid för att andra ska ha kul.

Men å andra sidan. Utan miljontals Betamatcher och tusentals foruminlägg skulle det inte behövas en enda övervakare eller administratör.

Vad skulle ni göra då ;o) ?

stefanf2007-09-05 10:21
Antal inlägg: 1744

Innan betapet startades fanns ju mycket av det här borta på ordspel (även om omfattningen var mycket mindre) och efter något års "övervakande" lärde jag mig (vilket övervakarna här garanterat har förstått för länge sedan) att det helt enkelt inte går att "lära" folk att uppföra sig moget/vuxet/civiliserat på en sån här öppen sajt (där man kan vara anonym).
Man får helt enkelt (om uttrycket ursäktas) nöja sig med att ständigt och idogt rycka bort "ogräset" så att de fina plantorna ska få näring och växtmån.. Bland alla växter i landet är givetvis inte alla "vackra blommor". Det finns såväl potatisar som kålrötter och annat som en del rent av tycker är äckliga/onödiga - men som ändå har en given plats i ett prunkande trädgårdsland.
- Vissa grödor är, och förblir, dock inget annat än ogräs och det är bara att rycka. Att ansa och försöka "göra om" ogräs till morötter är sällan värt besväret.

Innan Betapet verkligen blev verkligehet var jag mycket skeptisk (pga. okunnighet bland annat) till att någon verkligen skulle kunna/orka med jobbet att skapa och driva en sån här sajt - men gissa om jag blev motbevisad! =)

En stor eloge till alla som driver och upprätthåller den här sidan då den bevisligen är enormt efterfrågad - inte bara för spelandet utan kanske främst tack vare möjligheten för många (av olika anledningar) ensamma människor att få kontakt med andra.
Det kan vara helt avgörande för att många rent av står ut med tillvaron.

Sockerdricka - Ej medlem längre2007-09-05 11:02
Antal inlägg: 400

Haha, jag börjar gråta .. Antar att det är ett tecken på uppskattning det med :P

SheDeVille2007-09-05 11:34
Antal inlägg: 2243

Alltid kul med uppskattning.

Stefanf skriver så vackert och klokt.

vulcan2007-09-05 13:02
Antal inlägg: 7666

Jag vill vara en palsternacka i hans trädgårdsland tror jag. För då är jag nyttig och den som äter palsternackor går ju som bekant inte av för hackor! :)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?