Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 521

Forumkategorier

Användare Inlägg  
DennisPlz2008-09-09 00:52
Antal inlägg: 4031

Jepp. I samtliga fall vann den som inte öppnade, om jag inte såg fel.
Det fanns även en CIF + L(I)X innan brädet dog. Där vann den som öppnade. Att gå på maxpoäng per drag är inte alltid så begåvat :)
 
ooord2008-10-17 16:59
Antal inlägg: 1089

Det här med sjufaldig hakning tycker jag är intressant. I denna grävning förekom det något fall av att en inledande rullning besvarades av en rullning med sjufaldig hakning? Andra frågan är hur många möjliga såna fall finns det av att rullhaka sjufaldigt på en liggande sjua? Finns det även något fall där det kan läggas ytterligare en rullning med sjufaldigt hak på ett rullningspar?
 
ordhämnaren - Ej medlem längre2008-11-02 22:11
Antal inlägg: 1045

ooord, vi ber så hemskt mycket om ursäkt att vi har dröjt med att bearbeta din fråga... vi har haft lite att stå i här men har nu satt undan lite tid, bara en liten fråga angående hur det är tänkt att vi ska gräva saken... gäller frågan endast sjuor som finns i början eller slutet på ett fjortron eller handlar det även om ord där sjuan ligger som mittendel? Även mitt i ordet låter ju rimligast men vi ville ändå klargöra, vad gäller fjortron som består av två godkända sjuor som sitter ihop så vill jag minnas att vi redan grävt ut de 34 möjliga, nån får rätta mig ifall jag har fel.
 
DennisPlz2008-11-02 22:28
Antal inlägg: 4031

Kommunikationsmiss... Det fanns 34 14or i SAOL13-miljonsimuleringen , inget annat.

Vad gäller rull + rull så förekom dessa:

VäNSTEr(PRASSEL)
(FöRSTAD)AGSBREV
(TIDNING)SLEDARE
KONSERT(MÄStARE)
(UNDERST)aTEMENT

Om de var inledningsrull eller inte har jag inte kollat.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?