Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 4 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 19 695 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Blasse | 2025-09-23 05:40 | |
![]() | Låter bra Minibitt jag sitter med min första morgon kaffe och väntar på att Ajax (våran tax) ska vakna så jag kan ta ut honom i trädgården så han får tömma blåsan innan sin frukost | |
Minibitt | 2025-09-23 07:40 | |
![]() | Samma här Blasse. Vi ska gå ut kl 07.00 Sedan iväg på bad och vattengympa. En bra start på dagen | |
Blasse | 2025-09-23 14:17 | |
![]() | Jag har varit hemma och jobbat i trädgården med att flytta jord och sand och Ajax har hejat på mig | |
Lill-IT | 2025-09-23 20:30 | |
![]() | Ddet verkar som om du trivs med din lilla hund Blasse? :) | |
Blasse | 2025-09-24 20:34 | |
![]() | Jo jag älskar den lelle taxen | |
Muren80 | 2025-10-04 23:45 | |
![]() | Låter trevligt med hundliv. Här är det ett par katter som har hand om hushållet och människor där. | |
Blasse | 2025-10-06 19:09 | |
![]() | Det är ju fint med katter också | |
Minibitt | 2025-10-12 14:49 | |
![]() | Igår åkte jag till soptippen. Jag följde en skyltad och markerad väg sista biten. Plötsligt kommer en bil farande från en station på höger sida. En man satt vid ratten. Det var nära att han körde på min bil. Jag var tvungen att stanna. Från den andra bilen kommer en äldre man utrusande och skrek åt mig att jag var livsfarlig i trafiken och inte skulle köra bil. Jag behöll mitt lugn och berättade för honom att den platsen han kom från är skyltad med ” lämna företräde på båda sidor”. Det är också märkt med pilar åt både höger och vänster. Jag fick veta att jag hade fel och mannen sprang in och skulle bevisa för mig att det minsann inte finns några skyltar där. Då blev han motbevisad och jag fick veta att jag var en okunnig ” satmara”, som borde ha sett att han skulle hinna ut om jag kört lugnare. Jag körde ca 15 km i timmen eftersom det är små hinder på vägen. Sedan hörde jag att hans fru skällde på honom och sa till honom att jag hade rätt. Då lipade mannen åt mig och pekade finger. Jag blev så full i skratt och det såg han. Då blev han ännu argare. Jag körde lugnt därifrån. | |
Blasse | 2025-10-12 17:48 | |
![]() | Ja ja han skulle nog stanna hemma | |
en dum en | 2025-10-12 17:56 | |
![]() | Bra där Minibitt att du kunde behålla lugnet och att mannen inte fick medhåll av frun ännu bättre:) | |