Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 001 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blasse | 2026-01-29 11:47 | |
![]() | Jo kallt och halt men vi har nästan ingen snö bara lite | |
| Minibitt | 2026-01-30 03:30 | |
![]() | Kallt här och ganska mycket snö. Kylan verkar att hålla i sig framöver. Nu gäller det att hålla ut. Har iallafall varmt och skönt inne ca 23 grader. Jag gillar inte att ha massor med kläder inne. Går barfota och har kortärmat. | |
| Blasse | 2026-01-30 06:26 | |
![]() | Gott Minibitt jag går omkring i morgonrock | |
| Minibitt | 2026-02-03 13:17 | |
![]() | Det är så skönt Blasse! Större delen av dygnet nu i kylan och innelivet går jag i myskläder. I bland känns det lite för varmt inne men den känslan försvinner lätt när näsan kommer utomhus! Idag ca -9 grader.lire blåst och det blir helt olidligt att vara ute. Mina snälla grannar rastar fortfarande min hund. Totalt livsfarligt att vistas ute in” bubbelis” med ett skadat knä. Som tur är kan jag ta min bil och handla lite nu samt åka iväg med sopor. Försöker att hålla rent och snyggt hemma. Det är viktigt för mig. Och mat! | |
| Blasse | 2026-02-03 18:27 | |
![]() | Vi har bara 3- men det känns är bara ute med hunden sedan är det inomhus han vill inte gå ut heller så han gör det han ska och sen så vill han in men jag har tagit honom på små promenader | |
| Minibitt | 2026-02-05 20:37 | |
![]() | Blasse Mina grannar är ute långa stunder med sin hund. Då får min följa med. Det är bra för motionen. Men jag vill helst inte vara ute alls. | |
| Blasse | 2026-02-05 21:37 | |
![]() | Det blir en och annan lång promenad också men i denna kylan så vill varken han eller jag vara ute | |
| Minibitt | 2026-02-06 02:32 | |
![]() | Det är inte bra för varken folk eller fä att vara ute kylan. Min Tiffany har fått en riktig vinterpäls.inte så kul när den ska fällas av framöver Jag smörjer hennes tassar med Vaselin så de är mjuka och fina. Hon avskyr att ha kläder på sig och rullar sig hela tiden. | |
| Blasse | 2026-02-06 04:57 | |
![]() | Ja där har jag tur Ajax har inget emot kläder så han får varmt på sig och han har ju ingen vinterpäls | |
| en dum en | 2026-02-06 06:45 | |
![]() | Andra dagen ner mot -30 grader, Ingen av våra bilar startade igår så det var bara att pälsa på sig och gå till jobbet. Har straxt under två km att gå så tur att man har i åtanke att kolla av i tid att bilen startar. Jag han på jobbet i tid ivarje fall. Spännande att se om det funkar idag då:) | |
| Minibitt | 2026-02-06 07:39 | |
![]() | En dum en: Hu! Så kallt ni har det! Här gnäller vi vid -10 grader. För min del är alla minusgrader lika hemska. Hatar vinter och kyla. Fantastiskt av dig att ta dig till jobbet! | |
| Blasse | 2026-02-06 12:11 | |
![]() | Jag lider med dig En Dum En men här är det snökaos nu det bara vräker ner | |
| en dum en | 2026-02-07 06:59 | |
![]() | -28 så tänt en brasa i kaminen nu. Härligt med ljudet från elden men vill ha lite mindre kyla nu. Kaffet står och puttrar så det blir kaffe och betapet straxt:) | |
| Blasse | 2026-02-07 11:23 | |
![]() | Har varit ute och skottat snö och myser i soffan en stund sedan blir det promenad med Ajax | |
| Minibitt | 2026-02-13 18:31 | |
![]() | Idag åkte jag till Karlstad ovh kollade mitt knä. Lite bättre har det blivit och jag har tränat hemma varje dag. Jag tog en sjukresa. Vilken lyx! Blir hämtad hemma och avlämnad där också. Det fungerar perfekt med olika anslutningar. Så skönt att slippa köra själv, parkera och gå långa sträckor. Bussen stannar vid entrén och jag hämias upp där också. Chaufförerna är så trevliga och hjälpsamma. | |
| Blasse | 2026-02-14 10:56 | |
![]() | Vad fint att se att det blivit bättre idag skiner solen här men det är -7 grader så det är inte varmt ska iväg och handla rökt lax som blir till middag idag | |
| Blasse | 2026-02-14 16:02 | |
![]() | Glad alla hjärtans dag på er ❤️ | |
| Minibitt | 2026-02-14 17:41 | |
![]() | Ganska kallt här. Har firat mina snälla grannar idag. De har ju gått ut med min vovve sedan i början av december. De har ju också skottat snö åt mig. Jag har bjudit dem på lunch ibland och bakat åt dem. Utan deras hjälp hade jag varit tvungen att flytta och lämna bort min älskade hund. Idag var en stor dag. Jag kunde gå kvällspromenad med vovven. Inte så långt men ändå. Hoppas på att bli bättre sakta men säkert. Har tränat mitt ben mycket här hemma. Men är livrädd för att värken sk komma tillbaka ige, Trevlig kväll alla! | |
| Blasse | 2026-02-15 09:55 | |
![]() | Kallt och bedrövligt ute varken jag eller hunden vill vara ute | |
| en dum en | 2026-02-15 10:43 | |
![]() | Strålande sol, hade -20 i morse nu ligger det på -16 i skuggan. Ska ta en promenad senare när solen värmt upp lite mera. Längtar tills det blir vårvinter när man kan sitta på sjön och fiska utan att frysa häcken av sig:) | |