Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minibitt | 2026-04-12 19:26 | |
![]() | Trevligt en dum en! | |
| Blasse | 2026-04-14 17:39 | |
![]() | Jo det är trevligt med skoter turer men det var längesedan för mig | |
| Minibitt | 2026-04-14 19:32 | |
![]() | Ibland blir jag lite förtvivlad eftersom jag nu räknas till ” de äldre” . Detta tycks innebära att jag är total ” idiot” på vår teknik. Jag bytte kanalpaket kl 13.00 igår. Sedan hade jag ingen TV , förutom Netflix. Jag ringde Tele 2 och frågade vad som hänt. Fick veta att min digitalbox, inte längre, fungerade på 3 kablar istället för fyra. Den har emellertid fungerat på tre kablar i fyra och ett halvt år. Dessutom passar en fjärde kabel inte alls. Helt plötsligt skulle man skicka en installationsguide på min mobil, vilken fullständigt slog ” bakut”. Jag gav upp och castade några program. Plötsligt kl 24.00 fungerade min TV och den nya tjänsten. Ingen upplyste mig om att mitt gamla abonnemang stängts ned på dagen. Ingen vill kännas vid mitt problem och ingen har gjort fel och inte upplyst mig om ändringen och att jag minsann borde vara tacksam för att jag har TV. Snärtan som gick bet att hjälpa mig i går kväll, behandlade mig som stenåldersmänniska. Jag har jobbat i skola, med allt vad det innebär med data, varit webbredaktör samt installerat alla mina data och TV tjänster själv. Löst problem när jag tappat Internet mm. Den här gången hjälpte det inte med supportens ” snabbkurs” jag kunde själv. Men ingen kunde berätta för mig hur verkligheten var. Snyft! | |
| Blasse | 2026-04-15 15:08 | |
![]() | Nä det är en underlig tid vi lever i det digitala verkar leva sitt eget liv och man får dona och försöka själv för ringer man till service så är det inte säkert dom kan det är hopplöst kram på dig Minibitt | |