Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 18 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| en dum en | 2026-06-14 14:03 | |
![]() | Tur man har en gubbe som inte ger sig i första taget, både på gott och ont;) Gräsklipparen som vägrade starta har han till slut hittat felet på nu, han har bytt olja, bensin, kollat tändstiftet, choken, filter m.m. Idag tog han loss kniven, som var väldigt taggig av att man kört i sten ibland, (den ska han slipa upp) men då sitter det en kolv med taggar i för att driva runt allt och då hade det smällt av nåt i den som gjorde att han stoppade. Så när han tog bort den och startade klipparen så gick den igång. Jaha, vad kostar en sån då? nämen, glatt överraskad, straxt över 200 kr. Ta två då sa jag, för troligtvis så kör man väl in i några fler stenar som poppar upp efter varje vinter. Lyckligtvis var det inget stag som blivit böjt utan det är taggarna som ryker. Jag hade kört på en sten sist jag klippte men allt fungerade tills jag satte undan den och jag skulle starta den i veckan och då funkade den inte. Man var ju beredd på att köpa en ny, så hurra för min man:) | |
| Blasse | 2026-06-14 17:54 | |
![]() | Man ska vara rädd om sina maskiner hade en kompis som körde på Sten nästan varje gång han klippte så till slut brakade klipparen ihop bara att köpa en ny | |
| en dum en | 2026-06-14 18:10 | |
![]() | Ja, jag håller med dig Blasse, vi pratade om det i helgen. Jag tänker försöka få upp de stenar som man ser nu och fylla igen hålen med jord så man själv inte trampar i dom och vrickar fötterna. | |