Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 22 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tipitina | 2011-04-12 17:20 | |
Secretariat 3,5/5, den hade sina tårframkallande stunder men är ju kanske inget mästerverk precis. | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-04-12 17:47 | |
One last chance (to get it right) 1+/5 3 irländska grabbar som vill bort från hålan de bor i - hittar av en slump en guldklimp. Men så finns det ju såklart andra intressenter för den. Småtöntig rulle. | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-04-12 18:56 | |
Rymdinvasion i Lappland 1/5 Svensk kultfilm. Otroligt b. Riktigt värdelös på alla plan. | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:45 | |
Monkey Business 2/5 | ||
Medekk - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:49 | |
Parry Hotter del sju del 1. Värdelös, består av 80 montage när dom reser omkring, resten bråkar dom och slåss lite. | ||
Medekk - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:51 | |
80% | ||
SkySpy_ | 2011-04-13 21:56 | |
TRON Legacy: Hade inte så stora förväntningar på den från början. Men måste erkänna att den tilltalade mig starkt. Gillade det futuristiska 80 tals musiken.. Det mesta var bra om jag ska vara ärlig. 4,5/5 | ||
MrAtomic | 2011-04-14 05:41 | |
Jag såg mary och max, en animerad film för vuxna. Riktigt bra film och en varm och humoristisk skildring av en aspie. | ||
Mercedes | 2011-04-14 09:54 | |
King´s Speech... Mycket sevärd! | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-04-14 10:00 | |
Hot Rod 3/5 Menlös komedi i samma anda som Napoleon Dynamite. Den kommer dock aldrig upp i Napoleon-kvalité (som är 5/5) | ||
Johnny 99 - Ej medlem längre | 2011-04-14 10:47 | |
Hämnden (Bier) - 3 | ||
dilivio | 2011-04-14 11:03 | |
Antikörper har jag för mig att jag tyckte var rätt bra, vem det nu var som skrev att han/hon sett den. Ska nog kolla på den igen faktiskt, kommer inte ihåg så mycket längre. Mr. Brooks, får en svag 4/5 | ||
Fayas | 2011-04-14 11:06 | |
Jag såg The stoning of Soraya. En gripande film som gjorde mig mest arg och besviken på vad folk kan göra mot varandra enligt "Guds vilja". Mycket bra film tycker jag ändå. 4/5 (eftersom att Trassel är bättre får den inte en full pott). | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-04-15 12:06 | |
Prowl 2/5 Nokas 1/5 | ||
Laxkungen | 2011-04-15 13:15 | |
Wallander. Alltid bra och bättre än Beck | ||
Sk8OrDie | 2011-04-15 14:11 | |
Dumpa Honom (He's Just Not That Into You) Outhärdlig "chick flick". Över två timmar lång med uselt manus och tråkiga skådisar. 1/10. | ||
Eat My Foot - Ej medlem längre | 2011-04-16 16:40 | |
SCRE4M Har man sett dom 3 gamla filmerna så känner man igen rätt mycket fast nu är det uppgraderat och mer blod. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-16 16:49 | |
Åh, vad hette den nu... "Winters bone", just det. Socialrealism i White Trash-country med en mystisk ton i berättandet. Tyvärr är skådisarna aningen för skitsnygga för att det skall kännas trovärdigt. Hyllad men överskattad och rätt oengagerande. Det stora glädjeämnet är John Hawkes, den puddingen. Betyg? Tja, stark trea kanske. | ||
Alvwera | 2011-04-16 18:14 | |
Jag såg Black swan. Helt klart en sevärd film. Det är ganska svårt att skilja drömmarna/hallucinationer na från verkligheten vilket är både bra och förvirrande. En del känsliga tittare kan nog få svårt för de udda och lite äckliga scenerna som dyker upp ibland. Slutet kan diskuteras om det var "perfekt". Jag kommer nog se filmen fler gånger innan jag kan smälta intrycket av filmen. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-04-19 05:16 | |
Rabbit hole 2/5 Wake wood 2/5 | ||