Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 22 523 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Honkanowitch | 2011-05-08 12:47 | |
"The Fourth Kind", gillade den faktiskt, ganska scary. :) 3,5/5 | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-05-08 14:20 | |
Terror Train 1/5 Hamnar definitivt på topp 10 sämsta jag sett. | ||
mentirosa | 2011-05-08 15:05 | |
Go with it 2/5 | ||
dilivio | 2011-05-08 21:06 | |
The Men Who Stare at Goats. Vet faktiskt inte vad jag tycker.. Ren idiotfilm egentligen, men lite smårolig ändå. Jävligt "hoppig" dock. Kan ge den en tvåa. Mest för att Jeff Bridges är ascool. | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-08 21:18 | |
Battleship Potemkin. Den första stumfilm jag sett (Charlie Chaplin-filmer räknas inte) och till min förvåning tyckte jag riktigt mycket om den. Självklart blir den lite seg ibland (herregud, den gjordes för typ 85 år sen?) och jag är ju ingen kommunist om man säger så, men det ÄR en vacker film och vissa scener är verkligen helt sanslöst bra. Finns att se (gratis, såklart) på Google Videos. 7½ pälsmössor av 10. | ||
lewarcher | 2011-05-08 23:38 | |
Potemkin är underbar, klassisk och tidlös. Själ har ingen ålder. 15 stilpoäng CR! | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-05-13 13:26 | |
Kill the Irishman. 4/5 | ||
Miss_jk | 2011-05-13 14:51 | |
Insidious 2/5 Började bra och läskigt, men sen... Besviken. | ||
dilivio | 2011-05-13 15:15 | |
Skjult, norsk "skräck". 1.5/5 | ||
Miss_jk | 2011-05-13 15:37 | |
Någon som sett Masters of horror-filmerna och kan tala om vilka som är sevärda? Kollade på första pch den var ingen höjdare. | ||
MissVe | 2011-05-13 16:03 | |
"Hämnden" av Susanne Bier Otroligt bra! Den får 5 av 5 möjliga ps jag har inte sett horrorfilmerna, inte min grej med skräck... ds | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-14 22:13 | |
Såg nån på TV igår med Zellweger som jag faktiskt tyckte va rätt charmig. Idag: The Cooler 2+/5 En snubbe jobbar som "olycka" på ett kasino för att betala av en skuld. Så drabbas han av kärleken o bli Ms Fortuna istället. Kasinoägaren blir rasande... Kul, rolig & äcklig emellanåt. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-05-20 14:27 | |
The boys are back 3/5 | ||
morihei_79 | 2011-05-20 14:38 | |
Crazy heart! bra skit och faktiskt ganska bra musik trots att han som skrivit låtarna är värsta pojkspolingen. Bäst är ju annars att Merle Haggard har med en låt... mmmm ... meeeeerle!!! 4.5/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-05-22 09:15 | |
Carlos 2/5 | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-22 09:17 | |
Apelsinmannen - 3/5 En gammal rulle jag missat, om en tid jag inte vet så mkt om. Intressant, bra spelat och det va kul att se yngre upplagor av skådisarna. | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-22 13:23 | |
piratfilmen 5/5 BÄSTA | ||
Symfonic | 2011-05-22 13:30 | |
Pirates of the Caribbean 4, helt klart 5/5 ! | ||
LindaIEI - Ej medlem längre | 2011-05-22 18:04 | |
Andra twilight filmen, en solklar 5!! | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-05-22 18:21 | |
Inferno 1/5 asdålig | ||