Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 39 |
Inloggade | 72 |
Mobilspel
Pågående | 22 396 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-02-21 17:12 | |
The Dressmaker 3,5/5 Tilly (K. Winslet) återvänder hem till bygden varifrån hon en gång blev ivägskickad som barn. Karaktärerna i 50-talets Australien är allt annat än trista, men filmen får ändå bara godkänt o lite till. | ||
MiaFredrika | 2016-02-21 17:18 | |
How To Be Single 4/5 Lite cliché-ig, men en hel del gapskratt. Typisk "tjej-film". | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-02-22 16:15 | |
Remember 2,5/5 Blev lite väl seg för mig, men slutet va oväntat bra. | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-02-24 17:00 | |
Forsaken 2,5/5 Ännu en western, har gått lite inflation i de dramatiserade cowboyfilmerna. Far o son Sutherland spelar far o son... helt ok rulle men väldigt förutsägbar. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-02-26 21:53 | |
Ett knippe Franskt Une recontre Before the winter chill One Wild Moment Inga mästerverk, men härligt franska 3/5 samtliga | ||
Laurora | 2016-02-26 22:36 | |
Hello Kitty... på finska... kan introt utantill nu =) | ||
MiaFredrika | 2016-02-26 22:37 | |
Deadpool 4.5/5 Så jäkla rolig, sanslös, ful i munnen, rå och fullkomligt olämplig för barn. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-03-01 14:39 | |
I´ll see you in my dreams drama 3/5 | ||
saerdna82 | 2016-03-01 16:17 | |
Three days to kill. Thriller/drama. Fångade inte mitt intresse helt direkt.. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-03-03 17:17 | |
Filth 2013 2/5 Howl 2015 2/5 | ||
Farahdiba | 2016-03-03 17:52 | |
Spotlight, absolut värd sin Oscar :-) | ||
arabella222 - Ej medlem längre | 2016-03-03 18:03 | |
Pojken i randig pyjamas. Så fin och så sorglig.. | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-03-03 23:19 | |
Stonehearst Asylum (2014) Drama om ett mentalsjukhus Ofrivilligt komisk och farsartad trots stjärnspäckad ensemble Synd med tanke på förutsättningarna 1/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-03-05 20:15 | |
Hateful Eight 2/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-03-11 01:05 | |
Concussion 2015 will Smith som den Nigerianske Läkaren Benneth Omalu som upptäcker ett samband mellan mellan huvudskador och dödsfall i den amerikanska fotbollsligan NFL. 4.5/5 | ||
Humblen | 2016-03-12 18:42 | |
Ex Machina 4 av 5. En smart film som är bra rakt igenom. Skönt med en Scifi som är mer som bokgenren är, filosofisk och tänkvärd men inte en massa action. Har problem med AI i filmer dock för vi tror alltid att medvetande av artificiell väg bara är runt hörnet. Denna förklaringen är bättre än Her som bara var en fånig film. | ||
Boel73 - Ej medlem längre | 2016-03-12 18:48 | |
Passenger,, Amerikans/Kanadensisk thriller fr 2008 5/5 | ||
Blairbitch | 2016-03-12 19:04 | |
The Revenant 4,5/5 | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2016-03-12 19:35 | |
deadpool. klart annorlunda superhjälte: 3 3/4 | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-03-15 15:17 | |
Sisters 2,5/5 Dramakomedi, vill du bara slippa tänka o le lite småfånigt vid enstaka tillfällen... varsågod här e filmen för dig. Concussion 4/5 Hur påverkas hjärnan av upprepade slag mot skallen? Upptäckten, motståndet och publicerandet av fakta. Oerhört bra filmat. The Big Short 4/5 Om hur det gick till under bostads-/finanskrisen 2007-2008. Lite hoppigt men intressant filmat och det visar endast hur det påverkade USA. Inget om Island, Grekland, Spanien mfl vars länder knappt överlevt efter amerikanska bankers pyramidspel med fondpengar. | ||