Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 70 |
Mobilspel
Pågående | 22 254 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-02-05 10:10 | |
Flight. Engagerande drama med alkoholism i centrum. Denzel bra som vanligt. 3/5. | ||
Xin Chao | 2013-02-05 11:58 | |
Zero Dark Thirty - överreklamerad och med en kvinnlig huvudroll som är en kopia av Carrie (?) i Homeland. | ||
gustavx | 2013-02-05 20:58 | |
Viljans triumf av Leni Riefenstahl. Väldigt skickligt utförd film som dessutom porträtterar min största idol. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-06 22:21 | |
Searching for Sugarman. 5/5. En film som berör. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-06 22:27 | |
Django, en 2a. snyggt gjord som alltid när det gäller Tarantino men det var tämligen oinspirerat. Christoph Waltz var igen väldigt bra | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-07 23:26 | |
En knippe skräp....... End of watch Wrong turn 5 Death race 3 1.5/5 samtliga | ||
MartinBolin - Ej medlem längre | 2013-02-07 23:28 | |
In to the wild. Mycket bra film som handlar om en kille som överger samhället och lever ute i vildmarken. 4/5 | ||
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-02-07 23:32 | |
Har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om into the wild. (Obs Spoiler!) Om sensmoralen är ''om du tror att det är ok att flumma ur hur som helst så tänk igen, kolla på den här förloraren som inte klarade sig en vår ens'' så gillar jag filmen. Om sensmoralen är ''varför känner vi sådan alienation inför dagens moderna samhälle och varför är det så svårt att agera på samma sätt som denne hjälte'' så urk. | ||
Piece de Res - Ej medlem längre | 2013-02-08 02:14 | |
En oväntad vänskap 5/5 | ||
blue_moon | 2013-02-08 11:08 | |
Searching for Sugar Man - 5/5 | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-02-08 16:22 | |
Svart ängel (Une affaire des femmes) 4/5 Isabelle Huppert är så jävla fantastiskt bra. Och filmer om ockupationen är nästan alltid bra. | ||
SkySpy_ | 2013-02-08 22:30 | |
Skyfall 4/5 | ||
Lill-IT | 2013-02-08 23:04 | |
Kon-Tiki.. Den var bättre än vad jag räknade med. Nästan en fyra av fem möjliga. www.moviezine.se/fil...m/ kon-tiki | ||
mrsmaggart | 2013-02-08 23:32 | |
En ny start (We bought a zoo). 3/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-09 05:33 | |
Django Överraskande bra, bättre än förväntat. trodde inte Herr Tarantino längre var kapabel att sammanställa en Bra film med tanke på det skräp han prånglat ut efter Jackie Brown. Trodde först att detta skulle vara en tröttsam och uppdaterad version av Django (1966) men icke sa nicke, Istället gjorde han något eget. Om han bara kunde tona ner det teatraliska splattervåldet. Och det i mitt tycke nästan provokativa soundtrack hade betyget blivit högre. 3.5/5 | ||
andlind | 2013-02-09 10:12 | |
Looper, överraskande smart film med tanke på temat. 3/5 får den av mig | ||
Gunilla _ | 2013-02-09 10:18 | |
Berättelsen om Pi - vacker som en saga och historien är fascinerande, de flesta effekter likaså. Och jo, bananer flyter - 3,5/5 | ||
lelroy | 2013-02-10 19:33 | |
Röjar Ralf 3/5 Det var nog många skämt som inte barnen fattade. | ||
pabster1 | 2013-02-10 20:42 | |
Purge.....oj vilken film 5/5 Inget för den känslige. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-11 00:59 | |
Loopers. konstig men bra skådisar. tjaa 2.5 då. | ||