Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 22 503 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ässät | 2009-05-09 23:44 | |
Flash of Genius.. kanonfilm 4/5 | ||
katalias - Ej medlem längre | 2009-05-09 23:47 | |
Star Trek XI Kanske bästa Star Trek-långfilmen av alla. Förvånansvärt bra, och tror att även icke-trekkies kan gilla den skarpt. 4/5 | ||
Ässät | 2009-05-09 23:48 | |
I veckan har jag även sett Knowing också skitbra 4/5 | ||
Ässät | 2009-05-09 23:49 | |
Nights in Rodanthe har jag också sett. Jättebra även den 4/5 | ||
mrperfect | 2009-05-10 00:19 | |
da vinci koden; regigiöst dravel där man tolkar in allt möjligt in i varandra för att göra det mystiskt och historiskt intressant = dravel | ||
mrperfect | 2009-05-10 00:19 | |
-1 btw | ||
Maja G | 2009-05-21 11:53 | |
Igår såg jag "Yesman" med Jim Carrey ( som f.ö är min stora favvo:) 3,5/5...Trodde den skulle vara bättre faktiskt.. Idag har jag tagit mod till mig och hyrt "barnhemmet". Återkommer med betyg senare, om jag nu vågar titta på filmen öht:))) | ||
Maja G | 2009-05-21 15:21 | |
jaha, och nu har jag sett "barnhemmet"...Undrar just varför jag har varit "skraj" över att titta på denna filmen? Överreklamerad är vad den är, eller så är det jag som har alldeles för stora förväntningar? Denna film har jag tänkt att se åtminstone ett halvt år tillbaks, och nu så...blev jag besviken:( Den får 2/5 för den inte alls var så otäck som jag hade velat att den skulle varit | ||
Cajsa-Stina | 2009-05-21 16:32 | |
Såg Änglar och Demoner i veckan. Har inte läst boken så jag hade inga förutfattade meningar om vad som skulle komma. En thriller med lite för mycket dödande för min smak. Vackra vyer över Rom. 3/5 får det bli. | ||
Matten - Ej medlem längre | 2009-05-21 17:05 | |
Da Vinci Koden på dvd. 5/5 i betyg. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-21 17:13 | |
"De ofrivilliga" - 4/5 i jämförelse med internationella filmer men 5/5 jämfört med annan svensk film. | ||
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-21 17:24 | |
coraline 3D på BIO det ni! gå på 3D bio nu då! askoolt | ||
Tamoshante | 2009-05-21 18:32 | |
Flawless 3.5/5. En måbrafilm. Jag är lite svag för Demi Moore och Michael Caine var tillbaka där han startade, som skådespelare | ||
Yids Army - Ej medlem längre | 2009-05-21 18:40 | |
Crank High Voltage, något sämre än ettan, men man får action så det räcker och blir över. 3 av 5. | ||
le-lou | 2009-05-21 18:42 | |
Funny Games - otroligt obehaglig film, men rätt bra. | ||
Tamoshante | 2009-05-22 10:52 | |
Then she found me 2/5 "En lärarinna i Philadelfia hamnar i medelålderskris när allt i hennes liv brakar samtidigt; hennes man lämnar henne, hennes adoptivmamma dör och hennes biologiska mor, en exentrisk pratshowvärd dyker upp och vänder upp och ner på hennes liv." (filmtipset) Regidebut av Helen Hunt. Colin Firth sevärd förövrigt amerikanskt trams om livets essentials. Tjejfilm | ||
mor din | 2009-05-22 13:57 | |
Private-"Up all holes" 2/5, hade förväntat mig mer av Private. | ||
Tinna | 2009-05-27 13:27 | |
le-lou 2009-05-21 18:42: “Funny Games — otroligt obehaglig film, men rätt bra.” Den såg jag igår. Håller med, en obehaglig film, men rätt bra ändå. :) 4/5. | ||
Tamoshante | 2009-05-28 21:28 | |
Blue Velvet 5/5 En omsedd amerikanskt mästerverk som håller 23 år senare. I mina ögon David Lynch bästa film. Som en surrealistisk absurd vacker tavla, där varje scen är fri att tolka . Vacker, obehaglig och läskig. | ||
Tamoshante | 2009-06-01 11:08 | |
Sea of love 3,5/5 Al Pacino som detektiv Keller i en erotisk thriller från -89 med lagom myspys | ||