Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 22 503 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
125478 - Ej medlem längre | 2013-09-23 10:41 | |
I skuggan av värmen med Malin Crépin och Joel Kinnaman. Oerhört bra skådespeleri. I skuggan av värmen får 3,5 av 5 Siffervalser. | ||
Magnus30gbg | 2013-09-24 09:43 | |
Citizen X, gammal film om massmördaren Chikatilov. Betyg 2/5 helt ok att se i brist på annat. | ||
hutt | 2013-09-28 18:44 | |
Beasts of the southern wild Underbar liten tjej i huvudrollen. 5/5 | ||
Bob100 | 2013-09-28 18:48 | |
Mud, stark 3:a, välgjord med massa kända skådespelare. Två pojkar träffar en godhjärtad mördare på rymmen. Snabbspolade sista halvan. Tänk "Stand By Me" möter "Joe Black". Sydstatsdialekter. Möööd. Matt McConny. | ||
Bob100 | 2013-09-28 18:49 | |
Fast jag är nog inte synkad. Har plågat mig igenom Sagan Om Gringon-trilogin, tre gånger. Fullpris. Max en tvåa för den bästa av dem. | ||
Bob100 | 2013-09-28 20:59 | |
Zonen, ett mästerverk. Ett gäng människor är ute och går i naturen. Sån natur som varken är fin eller ful. Sedan händer det lite saker och man får använda hjärnan. En 5:a faktist! | ||
Bob100 | 2013-09-28 20:59 | |
Ska se vad 1, 2, 4 och 6:an mäktar med nu. Alltid lika överraskande om det är nåt bra. Har inte kollat än, 20:59 | ||
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-09-30 22:55 | |
Memories of Murder. 3/5. | ||
elaa | 2013-09-30 23:17 | |
Star trek Into darkness 4/5 | ||
maax1 - Ej medlem längre | 2013-10-01 13:08 | |
Now you see me. Underhållande sista kuppen tema! 4/5 | ||
le-lou | 2013-10-01 13:18 | |
The Call med Halle Barry. 3/5. Hyfsat spännande, överdriven och slutet ville man mest rulla in i papper och kasta i korgen | ||
louise87 | 2013-10-01 13:19 | |
Cloud Atlas. En märklig och vacker film om livets mening. | ||
gills | 2013-10-01 13:48 | |
Precis avslutat filmen. Kommer inte ens ihåg vad den hette. Amerikan som kommer hem från kriget i mellanöstern möter vacker flicka.... | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-10-01 13:56 | |
The Fast and the Furious 1/5 Patetisk film. | ||
elaa | 2013-10-05 15:47 | |
Maria Langs Film: Inte flera Mord 4/5 Jag gillar dessa med scenografin och så där lagom mysiga med lite dramatik. :0) Perfekt när man är sjuk eller inte ha något annat att göra . | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-10-05 15:50 | |
The Shining (1980). Hade tidigare bara sett versionen som gjordes för tv (1997), och tänkte att originalet ju måste vara bäst. Så var det inte. 3/5 | ||
kajix | 2013-10-05 16:02 | |
intressant markoolio5. stephen king gillade väl inte filmen så mycket och låg bakom att serien gjordes. men de flesta andra tycker om filmen mer. jag tycker originalet är bättre. å andra sidan såg jag det först. jag har sett rush 8/10 gillar man bilar är den självklar men det finns även lite mänskligt drama. | ||
Gunilla _ | 2013-10-05 21:18 | |
Möte i Toscana - zzz - 2/5 | ||
SkySpy_ | 2013-10-05 21:19 | |
Call girl. Riktigtbra. 4/5 | ||
Gizza Vem | 2013-10-05 22:24 | |
Det var så länge sedan att jag inte minns det. | ||