Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 22 430 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
GimmeMore | 2012-04-07 07:14 | |
Ronja Rövardotter på tv nu =) Lätt en 5a ! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-07 10:08 | |
Ronja | ||
Letitgo | 2012-04-07 10:19 | |
Svensson Svensson-i nöd och lust: 4. För att jag älskar Svensson Svensson. :D Och för Susanne Reuters fantastiska skådespeleri, och den stora förbättringen i filmningen. | ||
Gunilla _ | 2012-04-07 10:29 | |
Wyatt Earp's Revenge. Inge vidare tyvärr, jag hade onekligen hoppats på mer, westerndiggare som jag är... 2/5 Vi måste prata om Kevin. Den första halvtimmen är grymt rörig och tradig men sedan tar filmen sig. Tragisk historia med fantastiska skådespelarprestationer av grabbarna som gestaltar Kevin. 4/5 | ||
Aswedish74 | 2012-04-09 19:16 | |
Eternal sunshine of the spotless mind 4/5 suddgummin | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-04-09 23:28 | |
Source code får 3,5 av 5 siffervalser. På grund av slutet som man inte blir riktigt klok på. I många recensioner har den fått 4:a, och det är den inte riktigt värd. | ||
rockangel93 | 2012-04-10 21:04 | |
True blood säsong 1 | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-04-11 00:30 | |
Born in the USSR. Bästa doxen på mkt länge, måste måste måste ses. Finns på svtplay. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-04-11 12:44 | |
BETYGEN för bövelen! | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-04-11 13:00 | |
ja HUR KUNDE JAG glömma, 7,5 av 10 luftslott. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-04-11 13:02 | |
Vilken film såg du senast? Ja, och vad ger du den för betyg på en skala från 1-5, 1 för kass, och 5 för jättebra (såklart) Motivera gärna... :) | ||
Riverpoet | 2012-04-11 13:29 | |
Something Borrowed: 2 Sliskig romantisk komedi som passade bra att fördriva tiden med på gotlandsfärjan. | ||
ssvonkolera | 2012-04-11 13:29 | |
I sökandet efter BRA filmatiseringar på böcker av Philip K Dick snubblade jag igår över "The Adjustment Bureau". Blev positivt överraskad då jag vanligtvis inte gillar Matt Damon. Cool idé om Den Gudomliga Planen kontra fri vilja. 7.0/10 | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-04-11 13:35 | |
Ja och så såg jag Frost/Nixon också, den var i grunden sevärd men lite (ganska mycket) för tillrättalagd. Jag ger den 6 paragrafryttare av 125478. Bättre så? | ||
Skblole | 2012-04-11 16:23 | |
Black Swan 2/5 Slutet var fantastiskt medryckande, men jag kan inte glömma bort hur olidligt värdelös resten av filmen var. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-04-11 16:57 | |
Skalan går som sagt från 1-5 crooked rain... Så det dög inte! it's the hard knock life for us :)) | ||
kvikvi | 2012-04-11 18:34 | |
The Incredibles - sevärd film som tåls att ses om igen! | ||
icarozz | 2012-04-11 21:04 | |
Aliens..hemma sjuk så sträckkollar boxen igen :) första två får 5/5 facehuggers, sen faller betyget rejält med uppföljarna | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-04-11 21:17 | |
Alltså Skblole, du har ju sämst filmsmak :) Först sågar du Biutiful och nu Black Swan. Själv såg jag Mission Impossible - Ghost protocol härom sistens. 2/5 verklighetsförankringar får den. | ||
Gurkmaster | 2012-04-12 01:48 | |
The Eagle - bra film, hade en spännande handling och ett helt okej slut. Några oklarheter fanns efter att ha kollat på filmen men den får ändå 3/5! :) | ||