Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 22 251 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadyZara | 2010-08-21 16:10 | |
Killers. På bio. Inte självvalt. Rekommenderar inte. | ||
SethGecko | 2010-08-21 16:13 | |
Greenberg. Ben Stiller storagerar som rätt obehaglig före detta mentalpatient, men det saknas något ändå. 3/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2010-08-21 19:25 | |
The Expendables Hjärndöd action på autopilot den ende "hjälten" som saknas är Chuck Norris i denna hormonstinna ensemble. döda ,spränga, skjutafilm när det är som sämst. kunde lika gärna varit inspelad på 80-talet. 1/5 | ||
Sotfinger | 2010-08-21 19:30 | |
Memento av Christopher Nolan. Mycket bättre än hans nya Inception som jag såg på bio dagen innan. | ||
Savi | 2010-08-22 11:44 | |
"Eclipse" Den var bra. Första Twilight var rätt dålig men ändå förtrollande så ett måste att se nummer 2. 2:an sög verkligen,hände ingenting men nu nummer 3 Eclipse var riktigt bra jämfört med de andra. | ||
Ässät | 2010-08-22 12:53 | |
Shoot on sight. Den var riktigt bra. 4/5 | ||
pepscake | 2010-08-22 14:12 | |
Fargo, sjukt bra film. Sett den ett tiotal gånger förut men det gör inget. | ||
F I S T O - Ej medlem längre | 2010-08-22 14:23 | |
Hjortjägaren- aka - Deer Hunter 6 av 5 i betyg... | ||
milly25 | 2010-08-22 14:39 | |
Remember me. Seg. Somna 2ggr. Slutet vägde upp filmen till halv bra eftersom det var helt oförberett. :) | ||
Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-22 14:50 | |
black horse.. 4 av 5...fick massa tårar..brukar inte se häst film men just den var bra. | ||
Ässät | 2010-08-22 15:38 | |
Furry vengeance. Var länge sen jag skrattade så mycket åt en film. 4/5 får den allt. | ||
Venatici | 2010-08-22 15:51 | |
Tekken (2010). Snygg fightingfilm som flirtar med tv-spelsnördar. Tyvärr inte mer än så. 2/5. | ||
NancysBitch | 2010-08-22 18:03 | |
Dr. No (1962) Första Bondfilmen i serien... jag tyckte den var skitbra 4,5/5 | ||
Majorna 414 | 2010-08-22 18:20 | |
Prince of Persia: The Sands of Time Halvgo äventyrsaction med hyfsade skådisar. två och en halv böckling av fem möjliga | ||
Elinvelin | 2010-08-22 18:59 | |
Lord of the rings: two towers. 3/5. Den är bra, men jag gillar kriget i slutet mest vilket är det största anledningen till att jag ser den. Det var längesedan jag såg den så det var lite kul när jag såg att den var på TV.. Några glas vin med glada vänner + LOTR är ingen dålig kombination. | ||
Kuppchocken | 2010-08-22 19:01 | |
Sebastians värld, betyg 2 av 5. | ||
Makondele | 2010-08-22 19:01 | |
Jurassic Park 3. 3/5 inte lika bra som 1an men duger helt klart att titta på =) | ||
spikez - Ej medlem längre | 2010-08-23 01:59 | |
Tekken (2010). Dåliga skådisar, halv kass handling, fattiga fighter, plus dock för att yotshimitsu och raven såg riktigt lika som i tv-spelen. 2/5. | ||
pressylta | 2010-08-23 07:54 | |
Skönheten och odjuret, har fått dille på Disney | ||
Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-23 09:14 | |
A sisters sec 2, skit film! 1 av 1. trodde den skulle va bra när man läste handling, suck! | ||