Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 22 503 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-02-17 23:26 | |
Das Leben der Anderen. Bra men småsegt drama om en stasiagent som utvecklar känslomässiga band till dem han spionerar på. 3/5. | ||
MunLäder | 2013-02-17 23:54 | |
Bästa filmen på länge: "En oväntad vänskap" - humor och värme Sämsta filmen på länge: "Äta, sova, dö" - tristess från ruta 1 ända in i mål. Vilken skitfilm! | ||
Gary Grape | 2013-02-18 07:50 | |
Hajen 4. Dåliga skräckfilmer fascinerar mig storligen. | ||
vinter | 2013-02-18 09:55 | |
Upside down. 2/5. Själva filmidén var väl inte helt dum men utförandet nådde inte hela vägen. Trist slut också och lite logiska luckor. | ||
pepscake | 2013-02-18 13:10 | |
Billy Wilder's Sunset Boulevard. Fantastisk film! | ||
diffdiff | 2013-02-18 13:59 | |
Django Super bra | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-18 14:24 | |
Arbitrage Richard Gere i rollen som en förmögen klippare som hamnar i blåsväder både ekonomiskt och personligt. Tempofattig, och för lång slutar med ett antiklimax. 2/5 | ||
Dyrengrip - Ej medlem längre | 2013-02-18 16:11 | |
Savages. Länge sen man såg en rulle med Salma Hayek men lite för mycket rått våld... 3/5 | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2013-02-18 16:37 | |
Zero Dark Thirty 3/5 Intressant film. Kunde kanske varit lite kortare. | ||
elaa | 2013-02-18 16:44 | |
Terminator salvation | ||
-Elegi- | 2013-02-18 16:46 | |
Ego 4/5 | ||
Gunilla _ | 2013-02-18 18:08 | |
Kill for me - lite småspännande men rätt uselt skådespeleri - 2,5/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-19 13:28 | |
Savages Spännande och underhållande film i knark/action genren signerad Oliver Stone. Många kända ansikten, roligast var Benicio del Toro som såg lika sliten ut som Danny Trejo. 4/5 | ||
AMF | 2013-02-19 23:41 | |
En oväntad vänskap - en härlig film med flera goa skratt. | ||
Dyrengrip - Ej medlem längre | 2013-02-20 01:14 | |
Inte sista men min näst sista film var The Women från 2008. Med endast kvinnor, för kvinnor och om kvinnor. En origie i kvinnligt förehavande på ett underhållande sätt men många bra skådisar. 3,5/5 | ||
Spralleman | 2013-02-20 03:52 | |
The Others | ||
Sisilisko | 2013-02-20 09:25 | |
Den vita massajen. Liten besvikelse eftersom boken var så bra. 2/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-20 12:28 | |
El Gringo Irriterande dum film med epilepsiframkallande återblickar. 1/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-20 12:37 | |
The man with the iron fists regisserad av en för mig okänd individ som hoppas att bli nästa Quentin Tarantino, Hong-kongsk action genom amerikanska ögon sett. Lucy Liu gör nästa en kopia på sin karaktär i QT's Kill Bill. Lite förvånande att Russell Crowe medverkar i denna typ av film. dessutom ett underutnyttjande av Pam Grier som endast medverkar i en kort scen. Sen att ha en film som i stora delar utspelas på ett horhus utan någon nakenhet ser jag som direkt tjänstefel. 2/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2013-02-21 12:37 | |
Argo. Politiskt thriller av och med Ben Affleck som CIA-agenten Tony Mendez som medverkade i fritagningen av 6 diplomater i Teheran, Iran. Alan Arkin briljerar. 3/5 | ||