Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 22 251 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tildaah | 2011-11-01 07:47 | |
pappa polis. lite läkig | ||
1000years | 2011-11-01 10:26 | |
Los Olvidados - 4/5 Spansk film från 1950 av Luis Buñuel. Ett plus är att karaktärerna byggs upp på ett imponerande sätt och att den aldrig blev tråkig. Ett minus är att den var lite för kort, kändes som inte allt hann reda ut sig, även om det kanske var det som var meningen. | ||
TompaK | 2011-11-01 11:01 | |
Såg Mr.Bean Vol.3 5/5! Vilken kille! | ||
diffdiff | 2011-11-01 11:38 | |
Blitz | ||
VeronicaAL | 2011-11-01 11:43 | |
Paranormal activity 3! Mycket bra, och läskigast av dom alla.. | ||
darkbiffzor | 2011-11-02 06:47 | |
Luftskottet som sprängdes. Verkligen värt att se, tredje gången för mig nu... | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-11-02 10:51 | |
bad teacher 2/5 | ||
Lill-IT | 2011-11-02 11:24 | |
Baksmällan 2.. Okej, det var roligt första gången.. men nu kändes det lite som en upprepning. Skrattade ändå några gånger. www.imdb.com/title/tt1411 697/ | ||
marmeladov22 | 2011-11-02 11:26 | |
TINTIN! mycket bra, förutom att kapten Haddock skulle varit lite snyggare. | ||
zeenext | 2011-11-02 11:45 | |
jag såg "london river" igår... mkt gripande film och fantastiska skådespelarinsatser! handlar om en man och en kvinna som söker efter sina barn som de inte hört från sedan terrorattentaten i london i juli 2005. | ||
Bim1964 | 2011-11-02 12:59 | |
Pirates of car... den sista. Var väl rätt bra men saknade Black Pearl. Blir nog en 5:te film verkade så i slutet på filmen. | ||
kockelikocke | 2011-11-02 13:07 | |
Black Swan- Kanske de sämsta som gjort i film väg någonsin... Betyg -5 , de var de mest onödigaste 2 timmarna i mitt liv... Så nu vet ni de... | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-11-03 04:16 | |
Biutiful. Mycket bra! 4/5. Borde ha sett den tidigare i och med att jag älskar både 21 grams och Babel, som Inarritu också gjort. (Fast om man till exempel är en sån som ger -5 till Black Swan ger man nog -4 till denna.) | ||
Maja G | 2011-11-03 06:58 | |
Åsa-Nissefilmen Så jädrans dålig film, så den nästan blev ironiskt rolig | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-03 12:46 | |
Potiche. Den fick aldrig något lyft, trots skådisar som Gerard Depardieu och Catherine Denevue. | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-03 14:44 | |
The kids are allright Annorlunda vinkling av "kärnfamiljen. Potiche tyckte jag väldigt mycket om, så olika man kan tycka :) | ||
Awesomecake | 2011-11-03 16:00 | |
Senaste filmen jag såg var Singin' In The Rain. En stark trea får den av mig, man förstår varför den är en klassiker. Gotta dance! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-11-03 16:17 | |
Singin' in the rain är musikal när den är som bäst. Kommer nog altid vara lite kär i Gene Kelly. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-11-03 16:20 | |
Alla presidentens män. Tät dramadokumentär med Redford och Hoffman om Watergateskandalen. Sevärd. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-03 16:38 | |
Röd drake Tyckte filmen var en besvikelse första gången jag såg den, men den tog sig nu. Kvalitetsskådisar som Edward Norton, Ralph Fiennes och naturligtvis den oförliknelige Anothony Hopkins som Hannibal Lectre. 3/5 | ||