Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 38 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 22 396 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
blue_moon | 2012-05-05 11:14 | |
Grey Gardens från 2009 - 4,5/5 | ||
paddan94 | 2012-05-05 12:09 | |
courageous 4,5/5 | ||
Mione | 2012-05-05 12:14 | |
sleepless in seattle, gick på tv igår, var precis vad jag behövde efter min arbetsvecka :) | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-05-05 12:26 | |
Gandhi 4/5 | ||
Gunilla _ | 2012-05-05 12:42 | |
Har haft internetdöd några dagar... Play - svensk film byggd på några "mobilrånarfall" i Göteborg. Mycket bra skådespeleri av killarna - 3,5/5 Group Sex - komedilös komedi..? - 1/5 Recoil - muskelberg hämnas, tradigt ämne, me like :p 3/5 Sherlock Holmes, a game of shadows - 3,5/5 The Big Year - hm... härliga skådisar men det var också allt - 2/5 The Reunion - återigen en sågad rulle som föll mig i smaken - 3/5 Intouchables - Wow! Så mycket må bra att man bara sitter och dumflinar :D - 4,8/5 Transformers - hehe, bara typ femte gången eller nåt, den får högsta betyg igen. | ||
Gunilla _ | 2012-05-05 12:49 | |
Åh, glömde ju Another Happy Day - typisk (?) amerikansk familjetragedihistoria, men man kan bara älska Ezra Miller www.imdb.com/name/nm30092 32/ - vilken pärla! 3/5 | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-05 14:12 | |
Avengers. Jag ASgarvade genom hela filmen, tror inte det var meningen men älskade den ändå. Men man är onekligen Macskadad när man i alla fightscener oroar sig för att Iron Man ska repa dräkten. Filmen får 8 daddy issues av 10. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-06 00:47 | |
Them. 3/5 Tjing för att inte skaffa ett stort kråkslott på den rumänska landsbygden. | ||
jaws68 - Ej medlem längre | 2012-05-06 00:51 | |
Tinker Tailor Soldier Spy. Sett 1 timma.. tråkig film. överskattad imdb-poäng.. Började i fredags kväll, titta 40min. lördag kväll 20min till sen tröttna jag. Filmen var som sömnmedel. | ||
jaws68 - Ej medlem längre | 2012-05-06 00:52 | |
Glömde sätta betyg på Tinker Tailor Soldier Spy Den får 2/5 | ||
kseniks | 2012-05-06 01:25 | |
"The Woman in Black" ... läskig -.- 4/5 | ||
Defrob | 2012-05-06 07:54 | |
The Avengers - kul film, Robert Downing Jr är hysteriskt kul som Iron Man. 4/5 | ||
Defrob | 2012-05-06 07:55 | |
crooked rain: håller med dig! | ||
Fejjan | 2012-05-06 08:47 | |
Dante's Peak - orealistisk men bra 3.5/5 | ||
le-lou | 2012-05-06 09:34 | |
Heartbreak Hotell, mkt roligare än förväntat med Helena Bergström som faktiskt inte gråter. 4/5 | ||
DAVVAPALLE | 2012-05-06 10:36 | |
Kollade på the Donner party inatt när jag inte kunde sova. Obehaglig men lite långsamt berättad. 3/5 | ||
limonider | 2012-05-06 11:36 | |
The Avengers :) Grym film! | ||
Gunilla _ | 2012-05-06 18:15 | |
This means war - precis min kopp! 4,5/5 Catch.44 - lång film för lite innehåll..., 1,5/5 21 Jump Street - småsöt, 3/5 | ||
SkySpy_ | 2012-05-06 21:30 | |
The Grey - 4/5 Har alltid gillat Liam Neeson. Han gör så att även den mindre bra storyn i filmen blir lite bättre än den egentligen är | ||
C Erixon | 2012-05-06 22:22 | |
22 bullets . En stark 5a! Ganska obehaglig men väldigt underhållande. Jean Reno gör den ännu bättre, spelar iofs som i de flesta filmer han är med i, en godhjärtad buse. | ||