Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 22 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-01-25 07:53 | |
The Graduate 4/5 | ||
Tvillingbror - Ej medlem längre | 2011-01-25 09:37 | |
Bangkok Dangerous 3,5/5. Nog för att jag gillar Cage som skådespelare men han är inte i sitt esse i den här filmen. | ||
jamendååå | 2011-01-25 09:46 | |
Machete, 5 av 5, burkar inte gilla denna typ av filmer, men handlingen är helt osannolik på ett bra sätt, snyggt filmad är den oxå, kommer undan med sin klychighet, bara Tarrantino klarar nåt sådan. Lite som Kill Bill fast, råare,snyggare och ännu bättre musik,och så humor förstås. | ||
Tvillingbror - Ej medlem längre | 2011-01-25 09:55 | |
jag gillar filmningen på machete, de får den att se gammaldags ut men i modern version =) klart sevärd film om man är inne på den genren :D | ||
jamendååå | 2011-01-25 09:57 | |
Salt 2,5/5, Jolie håller inte, känns mest som en slutkörd heroibrud som stönar sig genom actionscenerna, storyn är ungefär lika hållbar. Jolie är totalt uttjatad som actionbrud, måste väl finnas fler snygga brudar med orken i behåll? | ||
Svante87 | 2011-01-25 10:01 | |
Green Hornet 1 av 5, den är bara kass | ||
Duro - Ej medlem längre | 2011-01-25 10:03 | |
Drag me to hell, förvåvansvärt bra, brukar tycka scräckfilmer är utdragna och handlingssvaga, men den var definitivt sevärd | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2011-01-25 10:44 | |
13. poänglös nyinspelning A. skarsgård från 2010 av den Franska från 2005 1/5 | ||
klantglenn | 2011-01-25 10:58 | |
snabba cash, och den var ju helt okej. | ||
RåttanGrisen | 2011-01-25 11:09 | |
Precious. Tog äntligen mod till mig och såg den. Jobbigt bra film. Men med ett oväntat hoppingivande slut. Och oväntad insats av Mariah Carey. 4 av 5 giraffer. | ||
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2011-01-25 11:17 | |
Let Me In - Låt Den Rätte Komma In, US-styleee. Faktiskt betydligt bättre än jag väntat mig. Tyckte mycket om originalet och förutom lite häftigare effekter och nya scener har man nästan lyckats fånga det mörka, vackra bildspelet från den svenska förlagan. Men bara nästan. Om "Låt Den Rätte Komma In" är en 8/10 är "Let Me In" 7/10. Klart sevärd. | ||
Betty29 | 2011-01-26 16:42 | |
Ja såg The town en 3 på den, sevärd :) Devil en 4 den var spännande o riktigt bra :P | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-01-26 16:50 | |
Tre sånger om Lenin 3/5 | ||
Magnetix | 2011-01-26 16:51 | |
Somewhere in Time (1980) 2/5 Lite seg. | ||
Dyslekso | 2011-01-26 16:53 | |
Unstoppable 5/10 Spiksoppa om ett skenande tåg. | ||
FarewellTour - Ej medlem längre | 2011-01-26 16:54 | |
Apocalypse now. Underbara naturbilder. | ||
dilivio | 2011-01-26 18:25 | |
The Town. Helt ok. | ||
Klungan | 2011-01-26 18:33 | |
Änglagård 3 - 2:a möjligtvis.. | ||
AnSoJo | 2011-01-26 18:58 | |
Mr. Nobody 5/5 Extrapoäng för supervackre Jared Leto! | ||
AnSoJo | 2011-01-26 18:59 | |
Gamer 4/5 | ||