Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 22 503 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gunilla _ | 2010-01-20 18:37 | |
The Wrestler. Äntligen tog jag mig för att se den men blev ordentligt besviken... 2,5/5 Snabba Cash. Betydligt sämre än boken (förvisso inte oväntat) med för många rena "fel". 3/5 | ||
caughtbock | 2010-01-20 20:10 | |
Avatar 3D. Storfilmer är inte riktigt min grej men den får en fyra av fem eftersom blå är min favoritfärg. <3 | ||
caughtbock | 2010-01-20 20:15 | |
Håller med om att Chapter 27 inte är någon höjdare. Ofta gör det ingenting att Jared är en ganska medelmåttig skådespelare eftersom han är så snygg, men med övervikten han så ambitiöst la på sig inför filmen fanns det inte något att tycka om. Skittrist film. Jag älskar mina motivationer. | ||
caughtbock | 2010-01-20 20:48 | |
motiveringar :D LOL | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-20 22:08 | |
Eurotrip pojke möter flicka via internet vild resa genom europa. småkul 2/5 | ||
HumbleBug | 2010-01-20 22:39 | |
Snapphanar. Tråkigt foto, mediokra skådespelarinsatser, kass regi. Men ändå mycket intressant. 2/5 | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-21 06:49 | |
Taking Woodstock. Lite överraskande med regi av Ang Lee, som tydligen är väldigt intresserad av hippiekulturen. Handlingen pendlar lite mellan fiktiva personer och verkliga händelser som utspelade sig under woodstockfestivalen. Fungerar som tidsfördriv, men tyvärr infinner sig aldrig magin och känslan som försökes att förmedlas. Synd.. betyg 2/5 | ||
Dyslekso | 2010-01-21 09:32 | |
The Road Bra, nära filmatisering av boken. 8/10. Väntar nu spänt på uppföljaren "Kaffe Gladd". :p | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-22 05:06 | |
Double Identity (juni 2010) Spionthriller, börjar lovande. Läkaren Nick (Val Kilmer) befinner sig i Bulgarien 1992 Jobbandes åt Läkare utan gränser, hans kompis blir mördad hemma hos honom. Han blir misstänkt So far so good.............. Nu händer något.. Antingen byter man manus, improviserar eller helt enkelt slutar bry sig om filmen. Diamantsmugglare, dubbelagenter, springandes ut och in på olika hotell Filmen blir obegriplig och ofrivilligt komisk, som för tankarna till Benny Hill. mitt stalltips som årets kalkonfilm. Betyg 0/5 | ||
Watchman | 2010-01-22 07:51 | |
Cannibal Holocuast (1979) 4,5/5 Klassiker! | ||
SirMattBusby | 2010-01-22 08:18 | |
Sommaren med Göran, rolig och trevlig...Gillar inte Hey Baberibbagänget men denna får allafall en stark 3:a. 2012 lämnade dock mycket övrigt att önska...Sicket jäkla dravel...1:an sitter gjuten. | ||
nettan23 | 2010-01-22 09:32 | |
avatar så jäkla bra | ||
VetaGreta | 2010-01-22 11:00 | |
Waltz with Bashir, en femma. | ||
MrPoon | 2010-01-22 11:14 | |
"A sereous man" av Cohen bröderna. Annorlunda film, ivart fall om man jämför med deras övriga alster. Och "The men who stare at goats" m bla Clooney och Spacey. En rolig och underhållande historia. Båda får 4 av 5 T:n | ||
raggmunken | 2010-01-22 12:12 | |
Yes Waltz With Bashir är stört bra. Senaste filmen jag såg var District 9. Blev tyvärr enormt besviken, dåligt skådespeleri och trist story. 2/5 | ||
Mikael Ström - Ej medlem längre | 2010-01-22 16:21 | |
Cannibal Holocaust är så jävla bra ja, gick och spydde första gången jag såg den (var typ 14 år). | ||
Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-22 17:20 | |
Big Fan: 3,8/5 | ||
Leopardhonan | 2010-01-22 20:51 | |
Tyvärr såg jag Doubt med Meryl Streep igår.. tycker den var värdelös rent ut sagt.. 2/5 | ||
caughtbock | 2010-01-22 21:10 | |
Håller med dig leopardhonan, hade höga förväntningar men den kom ju aldrig igång! | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-23 06:14 | |
The Road med Viggo M. Apocalyptisk framtid........... Den verkade sååå bra.. Har sett minst 10 andra i samma genre som var mycket bättre. Undvik denna dynga. 1/5 | ||