Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 40 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 22 254 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-05-01 18:50 | |
Small Town Murder Songs. 3/5. | ||
Carpe_Noctum | 2013-05-01 23:54 | |
Lost in translation. Fem solar! | ||
Gunilla _ | 2013-05-04 21:11 | |
The Place Beyond the Pines - ska inte spoila, nöjer mig med att säga att det som såå lovordats i olika recensioner imponerade inte ett dugg. Skådespeleriet är av hög klass dock - 3,5/5 Den skaldede frisør - rätt söt historia, men ack så förutsägbar - 2,5/5 | ||
elaa | 2013-05-04 21:34 | |
ÄTA SOVA DÖ riktig höjdare 4,89/5 | ||
ingson | 2013-05-04 21:38 | |
Dom över död man Om Torgny Segerstedt Riktigt usel | ||
Majo74 - Ej medlem längre | 2013-05-05 19:32 | |
"Blondie" 2 av 5 | ||
diffdiff | 2013-05-05 19:56 | |
Hunger game 4 av 5 | ||
snoopy728 | 2013-05-05 20:08 | |
Crush 2/5 | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-05-06 15:21 | |
Zero Dark Thirty. 4/5. Bra regi, bra skådisar. Fares Fares var också bra i sin roll! Svårt att säga hur nära verkligheten filmen kommer, men en bra rulle var det hur som helst. | ||
JarOfHearts - Ej medlem längre | 2013-05-06 16:27 | |
Prometheus. 3/5 Alien-prequelen med svenska Noomi Rapace i huvudrollen är en snygg, småputtrig, men tyvärr också lite sömnig scifirysare. | ||
Kokekorv | 2013-05-06 17:11 | |
Jagten, danskt drama. Som vanligt med dansk film, trovärdigt och bra skådespeleri! Rek. 4,5/5 smörrebrö | ||
mistmaster | 2013-05-06 17:25 | |
Hansel & Gretel: Witch Hunters oj jösses, trodde det skulle vara en festlig action. men på tok för tramsig. 2/5 www.imdb.com/title/t...?r ef_=sr_1 | ||
Hillegnu | 2013-05-06 18:01 | |
Jagten Årets viktigaste film. 4,5/5 | ||
annakarineli | 2013-05-06 19:03 | |
MAMA 3/5 En äkta skräckfilm som fick mig att inte våga titta ibland. Dock en skräckfilm som en skräckfilm är -ibland blir det bara för mycket och rätt larvigt. | ||
-50- | 2013-05-07 20:04 | |
Underworld: Awakening. 2/5 efter halva filmen, tar en paus. 2 är är för att Kate Beckinsale är så jäkla läcker i latex ;) | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-05-11 12:40 | |
The Master. 2/5. Joaquin Phoenix var jättebra, och filmen var bitvis också bra, men ingen höjdare på det stora hela. Eastern Promises. 2/5. Trots att det var en helt OK story brydde man sig inte så mycket om hur det skulle gå. Ajeossi (The man from nowhere). 2/5. Koreansk. Bra i dramapartierna, på tok för mycket effektsökeri i actionpartierna. Ett par riktigt usla skådespelarinsatser i birollerna, Koreansk films vana trogen. | ||
Majo74 - Ej medlem längre | 2013-05-11 14:10 | |
Mammas pojkar 2 av 5 | ||
Rapé1 | 2013-05-12 11:02 | |
Cannibal apocolypse. Hederlig kannibal film med John Saxon. Dock inte lika bra som Cannibal Holocaust och Dr Butcher M.D men får i allafall 3/5. | ||
blue_moon | 2013-05-12 19:04 | |
Dramakomediserien Molanders - 5/5 En ovanligt välskriven, träffsäker, rapp, rolig och vacker "dramedy", som man sällan ser i svensk TV och där samtliga medverkande gör fantastiska insatser. Helt enkelt outstanding! | ||
Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-12 19:16 | |
1911 får 1/5 | ||