Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 22 176 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ambientgalax | 2009-04-13 18:55 | |
chocolat 4a då Johnny Depp Jag DÖR | ||
jannixa | 2009-04-13 18:56 | |
Vicky Christina Barcelona - 2/5... vackra skådisar gjorde att man höll ut till slutet. | ||
Pottränad - Ej medlem längre | 2009-04-13 23:40 | |
In (fuckin) Bruges för andra gången och den roade minst lika mycket som vid första påseningen. 4 starka lilleputtar av 5. | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-04-13 23:41 | |
Pi | ||
Intet | 2009-04-14 00:32 | |
Van Veeteren: Moreno och tystnaden. Värdelösa skådisar, uttjatad handling. 2 av 5 får den | ||
cyberghost - Ej medlem längre | 2009-04-14 01:26 | |
Monty Python and the Holy Grail....5 av 5 möjliga eftersom jag tycker den är hur kul som helst och för att jag gärna ser den flera gånger igen :) | ||
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-14 02:05 | |
Skicka vidare NO COUNTRY FOR OLD MEN den gröna milen | ||
Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-14 16:34 | |
Film är överskattat finns bara massa ointressesanta filme rpå BIO och på tv har man sett alla som går i repris 10 om året typ på olika kanaler | ||
Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-04-14 16:54 | |
Du var mig en muntergök ;) Guldkompassen; lite söt sådär, med riktigt bra specialeffekter (inte för inte den fick en Oscar) och där huvudrollsinnehavaren Dakota Blue Richards är en pärla! 6/10 får den. www.imdb.com/title/tt0385 752/ | ||
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-16 01:46 | |
"Knowing", varför gör Nick Cage bara skit nuförtiden? Han borde nog byta agent eller nåt... | ||
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-16 01:52 | |
Jag såg en film med Cage där han söp sej full..eller ha ville inte leva. | ||
Amiable | 2009-04-16 08:34 | |
15/4 på DVD följande: *Be kind rewind - galen men ok: 3/5 *Patrik 1,5 - bra: 4/5 *P.S. I love you - bra 4/5 Vi kan hyra filmer på vårt bibliotek för 10.-/film i 3 dygn :) | ||
XY_ | 2009-04-16 08:37 | |
Flamman och Citronen - med bl a Mads Mikkelsen. Mycket, mycket intressant och bra. Minst 4/5. | ||
Zkogiz | 2009-04-16 09:27 | |
I am Legend - väldigt bra film, men va lite kort. stark 4:a | ||
Modest Y - Ej medlem längre | 2009-04-16 16:25 | |
The women. Sex & the cityliknande. Varken sämre eller bättre. 3/5 | ||
Amiable | 2009-04-22 09:40 | |
21/3 på DVD: * Solens Rike; 5/5, hade gärna gett den mera. Den är så grymt bra!! Se den om du inte har det redan. Jag har nog sett den 3-4ggr nu :) * Mongol; 3/5, underbar sagolik natur. Lite tunn historia men den funkar. De pratar Mongoliska(tror det heter så) * Australia; 5/5, jag gillade humorn och blandningen av kärlek, hat och historian(2a världskriget). Gillar Nicol Kidman! | ||
fåntrattis | 2009-04-22 10:25 | |
Hamsun, Den får nog 3/5 av mig. | ||
Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-04-22 10:54 | |
"Gran Torino" med Clint Eastwood! Superbra film, tycker jag! 5 / 5! | ||
Mammaoxå | 2009-04-25 08:57 | |
Australia, får en 5:a Krig, kärlek och elände. En lyckad kombination. Jag grät en skvätt. | ||
Amiable | 2009-04-29 00:40 | |
DVD Råtatouille : 5 av 5, say no more! Den magiska leksaksaffären : 3 av 5, förgullig i mitt tycke, trots fina skådisar som Dustin Hoffman bl a. Bio Race to Witch Mountain : 3 av 5, mycket action och stundtals spännande, men inte WOW! | ||