Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 22 430 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MelonMint | 2012-11-14 23:04 | |
Man on a ledge Bästa jag sett på länge! 5/5 | ||
MelonMint | 2012-11-14 23:04 | |
Man on a ledge Bästa jag sett på länge! 5/5 | ||
Skblole | 2012-11-15 01:29 | |
Håller med om att Man on a Ledge var bra. Jag ger den 4/5. Senaste jag såg var The Village och den får 5/5! Det är bara den fjärde av Shyamalans filmer jag har sett (sedan tidigare The Sixth Sense, Unbreakable, Signs) men alla de fyra har varit fantastiskt bra så jag ska nog ge mig på resten av hans filmer även om de har fått dåliga recensioner. | ||
HPIK | 2012-11-15 06:23 | |
Den grönländska skräckfilmen Qaqqat Alannguit (Bergets skuggsida). Intressant från ett udda land. Betyg 3/5, bra skräckkänsla men den kunde ha kortats ner något från 2 tim, de allt färre överlevande sprang omkring väl mycket i det vackra landskapet på jakt efter och på flykt från de illasinnade qivittoqerna. | ||
Shylster | 2012-11-15 23:37 | |
The Intouchables 4.5/5 En riktigt bra och trevlig film helt enkelt | ||
SkySpy_ | 2012-11-15 23:46 | |
Lawless 4/5 Tom Hardy har blivit en stark favorit. Stark utstrålning, trovärdig. | ||
2222aaaa | 2012-11-16 00:08 | |
The dark night rises.. 3/5.. | ||
cizma | 2012-11-16 00:37 | |
Mr.Nobody 3/5 | ||
sisselej | 2012-11-16 07:12 | |
En oväntad vänskap 5/5 charmig, intelligent, lite i samma stil som En kvinnas doft | ||
Aswedish74 | 2012-11-16 16:36 | |
Återkomsten. 4/5 www.imdb.com/title/tt0376 968/ | ||
perero - Ej medlem längre | 2012-11-16 17:09 | |
Total recall 3.5/5 remake, mycket action och välgjord, lite tunn story Iron Sky 3.5/5 bra gjord krigs/komedifilm om nazister på månen. Prometheus 3/5 Kunde ha blivit så bra men men.. Man in black 3 4/5 samma anda som 1:an och 2:an, bra handling. Resident evil retribution 3/5 tja har man sett en har man sett alla, men ändå sevärda, mycket action. | ||
perero - Ej medlem längre | 2012-11-16 17:23 | |
Dark Shadows 2.5/5 Johnny Depp som knepig vampyr, hyffsad Lockout 3.5/5 klart sevärd action, sci-fi The Amazing Spider man 4/5 mer story, en hel del action The Avengers 3.5/5 en typisk 'ironman' film..inte alls dålig dock. Journey 2 the mysterious island 3.7/5 bra äventyr, ny story | ||
perero - Ej medlem längre | 2012-11-16 17:26 | |
Abraham Lincoln - Vampire Hunter 3.2/5 bättre än väntat, bra story och en hel del action. John Carter 3/5 lite knepig sci-fi med 'opassande' story Battleship 3/5 snygga effekter men såå amerikansk vi är störst story Snow White and the Huntsman 3/5 Äventyr..och ja mer äventyr. | ||
MelonMint | 2012-11-16 17:48 | |
Take Shelter www.imdb.com/title/tt1675 192/ Om rädslan som drivkraft. Väldigt obehagligt och väldigt bra! 4/5 | ||
feck | 2012-11-16 18:03 | |
4 months, 3 weeks and 2 days. Utspelar sig i Rumänien 1987, kommunisttidens sista år. Ångestfull och sevärd, tyvärr ganska dåligt översatt version jag fick tag på. 3,5 / 5 får den. | ||
Aswedish74 | 2012-11-16 21:05 | |
Queen Christina. 6/5, Glenn Hysén-klass alltså. Jag är ett äkta Garbo-fan bör tilläggas.Det här är den bästa filmen hon gjort enligt mig:) www.imdb.com/title/tt0024 481/ | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-11-16 21:54 | |
Iron Sky. 2/5. Lysande idé och ett par brillianta scener. Men på det stora hela inget mästerverk direkt. | ||
Shylster | 2012-11-17 00:53 | |
Sweeney Todd gud så seg... 1.5/5 | ||
Gunilla _ | 2012-11-17 10:33 | |
Hehe, jag älskar Sweeny Todd. Johan Falk, Kodnamn Lisa - 3,5/5. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-11-17 11:31 | |
Tolken med Nicole Kidman Skulle vara spännande, men jag fastnade aldrig riltigt. Tolken får 3 av 5 Siffervalser. | ||