Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 38 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 22 430 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-10-13 14:12 | |
Margin Call - 3/5. | ||
Incidental - Ej medlem längre | 2013-10-13 16:52 | |
Såg en vedervärdig film från 80-talet, så dålig och äcklig så jag besparar er filmtiteln. | ||
le-lou | 2013-10-13 16:53 | |
Tack till Bucket Redux som rek. filmen här ovan. Den har jag tänkt kolla på länge, nu blir det filmkväll! | ||
MiaFredrika | 2013-10-13 17:10 | |
The Hobbit - 4/5 | ||
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-10-13 23:23 | |
Hoppas du gillar den le-lou. The Raid: 3/5. Asiatisk action = Hejdlöst tempo. O t r o l i g t våldsam, vilket sällan tilltalar mig, men det är så orealistiskt att man inte blir så illa berörd. Tänk Tom-&-Jerry-våld. Storyn är väl OK i stort, ett SWAT-team som ska storma en byggnad i Jakarta som bebos av laglösa. Men det finns så många komiska luckor att man gör bäst i att inte fokusera så mycket på just storyn. Typ "Det bästa i det här läget är naturligtvis att hoppa ut genom fönstret från femte våningen, det finns säkert ett balkong härunder." Nej, man ska luta sig tillbaks och njuta av att inte behöva tänka så mycket till en visuell explosion. Egentligen borde jag sätta 2/5 men jag kände tydligen för 1h40m hjärndöd ultraaction i kväll. Man behöver inte alltid vara den svåra dramatypen. | ||
rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-10-14 00:25 | |
Skämstittade på Cubic för Bales skull, herregud vad avtändande. 2/5. | ||
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-14 09:53 | |
The Conjuring - 6,5 / 10 | ||
cyberdude | 2013-10-19 21:22 | |
Trassel i natten. Jösses vad Michelle Pfeiffer var vacker. 3,5 | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-10-19 21:49 | |
Blue Jasmine 4/5 ¨ Woodys bästa sedan Match Point (2005). Lite av en comeback efter den väldigt dåliga Förälskad i Rom | ||
Anndelie | 2013-10-20 10:41 | |
About time- en så kallad feeelgood film. Går på bio nu. Kändes lite seg och ibland förvirrande men den får 3/5 :) | ||
mistmaster | 2013-10-20 14:29 | |
Despicable Me 2 inte bättre än ettan, men förbannat rolig för det. 4/5 | ||
gurkan31 | 2013-10-22 08:03 | |
Vi är bäst! Både min 10- åriga dotter och jag tyckte om den så den får 4/5 :) | ||
SirMattBusby | 2013-10-22 10:10 | |
The Iceman... Drama om Richard Kuklinski som var yrkesmördare åt NY-maffian i över 20... Kanonbra film 4,5/5 | ||
mistmaster | 2013-10-22 14:15 | |
håller med om The Iceman, svinbra! | ||
elaa | 2013-10-23 21:34 | |
Jag var nyss på bio och såg VI ÄR BÄST ! Lukas Moodysson Klar 5/5 Helt härlig ! Autentisk, om man har växt upp den tiden samt underbara små detaljer , satt och skrattade nästan hela film för att den var så bra. Dock fanns det en verklighet som lukas också fångade som inte var den roligaste . Musiken var ju inte trist heller :0) | ||
karledvard | 2013-10-24 16:48 | |
Ken Loach "The spirit of -45" | ||
Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-10-24 19:53 | |
Skumtimmen bättre än jag trodde..3/5 | ||
theKurgan | 2013-10-25 18:10 | |
Monsters University Lika bra som man kunde hoppas på efter Monsters Inc, klar 4/5. | ||
Klungan | 2013-10-26 19:39 | |
Skumtimmen - sämre än jag trodde..2/5 | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-10-26 22:35 | |
gravity, 3,75. Otrolig 3-D och den var ganska spännande. | ||