Spelrum
Giraffen | 12 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 12 |
Mobilspel
Pågående | 20 478 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
else-marie | 2024-12-14 14:42 | |
![]() | Att vi låter krig o makt ta över i världen :( | |
Pötifar | 2024-12-16 14:21 | |
![]() | Ebba Busch och hennes ambitioner att bli Sveriges Trump. | |
Ante78 | 2024-12-16 14:58 | |
![]() | Att vi alltid glömmer bort hur mycket som faktiskt är bra i våra liv och i vårt land. | |
bobmarleyman | 2024-12-17 19:59 | |
![]() | Människor som tar sig själv på för stort allvar i roller man inte är klädd för utan att fatta galoppen liksom… | |
en dum en | 2024-12-18 06:12 | |
![]() | Att jag är så klantig och gör mig illa stup i kvarten. Slog i ryggslutet rejält igår kväll. | |
Minibitt | 2024-12-21 21:20 | |
![]() | Retar mig så vansinnigt på urdåliga TV program. Ikväll hyllar man sport. Som om man inte plågar oss med den skiten varje dag, året om. Förra veckan var det humor. Var var den? | |
else-marie | 2024-12-22 13:36 | |
![]() | Att jag missar jul med barn o barnbarn har legat sjuk i influensa sedan i torsdags så trist | |
Minibitt | 2024-12-22 16:09 | |
![]() | else-marie Så tragiskt. Julen som man sett fram mot så länge. Krya på dig! Du får göra en lilla jul vid ett senare tillfälle. Jag brukade ta trettondagsafton när något sådant hände. | |
else-marie | 2024-12-25 13:42 | |
![]() | Tack minibritt Fortfarande sjuk tråkigt men inget att göra bara försöka vila sig iform | |
potatispappa | 2024-12-26 02:26 | |
![]() | att det håller på att ta slut med min kille och att jag inte vet om jag vill det eller inte | |
GrandeGranen | 2025-01-04 01:34 | |
![]() | Haha, stackars kille som inte vet om att du kategoriserar er förhållandekris som en småsak :))) | |
sus50 | 2025-01-08 08:53 | |
![]() | Minibitt håller med dig. Programmen är skrämmande dåliga. | |
Minibitt | 2025-01-08 13:45 | |
![]() | Så fruktansvärt tråkigt. Nu sänder TV fyra nyheter dagen lång. Vem orkar se eländes eländes så många timmar varje dag. Inte jag i alla fall. Tur att det finns så många andra program att titta på. | |
sus50 | 2025-01-09 09:31 | |
![]() | Just nu retar jag mig på att det är så långt till sommaren. | |
Lill-IT | 2025-01-23 16:18 | |
![]() | Lillkatten (som numera inte är liten alls, bara yngst).. Hon är totalt pucko. Klöser på allt. Jag blir tokig. Och hon fattar inte. Jag visar bort henne från soffa/fåtölj/matta/säng eller vad hon nu klöser på. En gång. Två gånger. Tio gånger. Hundra gånger. Hon fattar aldrig. Har aldrig haft en sån trögfattad katt tidigare. Eller en så dyr i drift.. eftersom nya soffan är strimlad, sängen är förstörd och flera mattor är trasiga. What to do? | |
EzmaaL | 2025-01-23 18:42 | |
![]() | Spraya kattmynta på klös brädor eller klös stolpar och allt annat katten får klösa på. Är det en innekatt kan du pröva att klippa kissens klor, eller besök katt/hundtrim som kan göra det. Lycka till. | |
EzmaaL | 2025-01-23 18:43 | |
![]() | Glömde säga att jag svarar dig Lill-IT | |
Minibitt | 2025-01-25 17:27 | |
![]() | Hockeylördag. Så fruktansvärt ointressant. Känner ingen av deltagarna. | |
else-marie | 2025-01-27 19:25 | |
![]() | Det eviga regniga och blåsiga vädret | |
Lill-IT | 2025-02-01 09:11 | |
![]() | EzmaaL Klippa klorna var inte en bra idé iaf. Det var en smärtsam upplevelse, minst sagt och retligt nog. Får väl köpa ett klösträd. Tycker egentligen inte det ska behövas eftersom katterna går in och ut nästan som de behagar. Idag retar jag mig på tre förlorade dagar. Min migrän kommer mer sällan nu när jag blivit äldre, men när den väl kommer så knockar den mig fullständigt. Tagit så mycket mediciner i desperation att min mage kommer att behöva återhämta sig i veckor.. jag som aldrig tar medicin annars har nu tagit treo, alvedon och ipren i alla kombinationer du kan komma på. Treo är det som verkar hjälpa bäst, men den slår ut magen helt. Får magkatarr direkt. Dessutom lindrar det bara en stund, när migränen väl brutit ut så ska den helt enkelt ha sina dagar, verkar det som. Dag tre i fosterställning i ett mörkt rum börjar man tappa livslusten. Det är inte klokt vad deprimerad man blir. Idag vakande jag utan migrän, men med den för mig klassiska migränbaksmällan, när jag känner mig yr och "bomullig" i huvudet. Ska skrapa ihop mig och gå ut med mamma och pappas hund. Måste få frisk luft. | |